Kismama Jóga

A kismamajógát azoknak ajánlom akik a befelé-, az önmagunkra figyelésben találják meg a kiegyensúlyozottság a testi és szellemi béke titkát. Ez a fajta önmagunkra figyelés a várandósság alatt természetesen a fejlődő magzatra való figyelést is jelenti.

A jóga rendkívül hasznos gyakorlatainak átrendezésével a mai kismamák, várandós nők számára is hasznos és egészséges testi- és lelki feltöltődést nyújt minden óra.

A kismamajógát bátran elkezdheted akkor is, ha sohasem jógáztál, ha nem vagy „sportos” alkat, hiszen ezek a gyakorlatok szelídek, mindenki a saját igényei szerint ad bele erőt. A kismamajógát a 12. heti várandóssági héttől el lehet kezdeni és egészen a szülésig folytatni.

Egy klasszikus kismama jóga óra felépítése:

- Ráhangolódás:

Az órát mindig ráhangolódással kezdjük aminek célja, hogy ráhangolódjunk a testünkre és kint hagyjuk az aznapi fáradalmakat feszültségeket.

- Bemelegítés:

Az órákon először alaposan átmozgatjuk, bemelegítjük a testünk izmait, ízületeit.

- Ászanák (testgyakorlatok):

Majd a klasszikus jógaászanák és a természeti népektől átvett gyakorlatok segítségével még tovább lazítjuk és erősítjük azokat a területeket, amelyek külön figyelmet kérnek a várandósság alatt.

Minden órán figyelmet fordítunk helyes tartás kialakítására így megszűnik/mérséklődik a gyötrő hátfájás, a derékfájás, a légző gyakorlatok segítségével pedig több levegő áramlik a tüdőbe, a kisbabád is több friss oxigénhez jut.

A csípőt is alaposan átmozgatjuk, lazítjuk és a környező izmokat erősítjük.

Az erősítő, nyújtó, emésztéssegítő vagy relaxációs technikák mellett olyanok is vannak, amelyek energetikai szinten befolyásolják a mama lényét.

Ez az egyik legfontosabb pillére a kismama jógának.

- Gátizomtorna:

Megismerkedünk a gát elkülöníthető izomcsoportjaival, és egy könnyen megtanulható gyakorlatsorral, akár minden nap, otthon is gyakorolva készítjük fel a gát izmait a szülés munkájára és azt követő regenerálódásra.

- Relaxáció-jóga nidra:

Azzal sok mindenki tisztában van hogy a stressz gyengíti a a szervezet védekező képességét de azzal nincs, hogy a relaxáció, pozitív gondolatok ilyen mértékben.

Elérhetőségek



  • Tel: + 36 30 515 06 24
  • jogabudaors@gmail.com

Nyitvatartás

Hétfő: 18:00 - 19:30

Szerda: 18:00 - 20:45

Péntek: 13:00 - 17:00

Minden hónap utolsó két
szombatján: 9:00 - 12:30

Cím

2051. Biatorbágy, Szabadság út 17.